1 marca studenci SGH byli świadkami niecodziennego wydarzenia. Po raz pierwszy w historii uczelni, to popularny słodycz – mała, niepozorna krówka, wykorzystywana dotąd na większości stoisk reklamowych większych i mniejszych korpo jako przynęta na studenta, grała na Spadochronie główną rolę!
W trakcie kilkugodzinnego Krówki Day’a NZSiacy rozdali łącznie 65 kg krówek. W przeliczeniu, było to około 30 litrów bądź 4600 sztuk. Wystarczyło to na zaspokojenie apetytu ponad 800 głodomorów, a także napełnienie około 100 słoików pysznymi słodkościami. Dodatkowo, rozdaliśmy 140 kartoników z pysznym mlekiem czekoladowym. Akcji towarzyszyły konkursy, a na Spadochronie pojawiła się prawie prawdziwa krowa.
Partnerami Krówki Day’a zostali:
- Wytwórnia Cukierków Pomorscy
- producent Krówki z Milanówka, która zwyciężyła w głosowaniu na najlepszą krówkę imprezy
- Zukero – Słodycze Reklamowe
- D.H.R. Kontakt – producent Krówki Reklamowej
- Okręgowa Spódzielnia Mleczarska w Radomsku
Cieszymy się, że wydarzenie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem 🙂