Podczas kolejnej, czternastej już, edycji Exchange for Experience gościliśmy 24 uczestników z całego świata.
Po czułych powitaniach na lotniskach i dworcach, skąd odbieraliśmy naszych przybyszów, nadszedł czas na warsztaty oraz oczywiście integrację. Warsztaty z tematyki zarządzania marką i marketingu zorganizowane zostały we współpracy z firmami:
Beneso, Saatchi&Saatchi, Grupa Topex oraz Procter&Gamble, a dwa z nich zostały również poprowadzone przez przedstawicieli kadry akademickiej SGH: panią Natalię Wojciechowską oraz panią Izabelę Kowalik.
Pierwsze dwa dni upłynęły wszystkim na ogólnym zapoznawaniu się uczestników ze stolicą
i organizatorami (m.in. w trakcie gry miejskiej na Starówce). Trzeciego dnia wieczorem odbyła się uroczysta gala, którą uświetnił TORT przygotowany specjalnie dla nas przez cukiernię Sweet Home.
Po wieczorze splendoru i nocy niesamowitych wrażeń klubowych nadszedł dzień czwarty i poranny wyjazd do Krakowa. W „kulturalnej stolicy Polski” spędziliśmy dwa dni, zwiedzając najsłynniejsze miejsca tego miasta oraz (oczywiście J) integrując się z uczestnikami. Jednym z najbardziej niezapomnianych przeżyć, zarówno dla organizatorów jak i uczestników, była impreza w tramwaju. To była prawdziwa jazda bez trzymanki!
Pięć dni konferencji Exchange for Experience były zatem pięcioma dniami wspaniałych wrażeń i pomyślnej integracji na międzynarodowym poziomie. Uczestnicy już tęsknią za polskimi gospodarzami i podtrzymują więzi zrodzone podczas pobytu w Polsce!
Jako pamiątkę po E4E każdy z nich dostał mały gadżet w postaci silikonowej bransoletki
od firmy Silikonki. To z pewnością uniemożliwi naszym uczestnikom zatarcie wspomnień, które stąd zabrali. Bardzo cieszymy się z sukcesu tegorocznej edycji i mamy nadzieję na równie pozytywne wrażenia przyszłorocznych uczestników!